فرمانده انتظامی پاسارگاد از دستگیری سارقین حرفه‌ای و کشف ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ علی زنگنه نیا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در برخی از نقاط شهرستان پاسارگاد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، سرانجام ماموران موفق شدند در این خصوص ۲ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی پاسارگاد با بیان اینکه سارقین در تحقیقات اولیه به ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره اقرار کردند، از شهروندان درخواست کرد ضمن مد نظر قرار دادن توصیه‌های پلیسی در پیشگیری از سرقت، هرگونه موراد مشکوک را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف ۵ تن چوب قاچاق در خرمبید

فرمانده انتظامی خرمبید گفت: در بازرسی از یک دستگاه کامیون بنز، ۵ تن چوب قاچاق در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ علی‌اکبر کریمی بیان کرد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید "جنتی‌فر" این شهرستان حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از قسمت بار مقدار ۵ تن چوب فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش چوب‌های مکشوفه را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و بار مربوطه جهت رسیدگی به کالای قاچاق تحویل داده شد.

توقیف کامیون حامل گردو قاچاق در خرمبید

فرمانده انتظامی خرمبید گفت: در بازرسی از یک دستگاه کامیون، ۵۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ علی‌اکبر کریمی بیان کرد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید "جنتی‌فر" این شهرستان حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از قسمت بار ۲۱ کیسه گردو خارجی به وزن ۵۰۰ کیلوگرم کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش گردو‌های مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در کوار

فرمانده انتظامی کوار گفت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۳۵ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ سید رحمان هاشمی بیان کرد: در این زمینه تعداد ۱۰ واحد صنفی به علت تخلفات صنفی پلمب و به ۱۲ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی کوار ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرقت سواری پراید در یزد و کشف در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از توقیف سواری پراید مسروقه در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: ماموران انتظامی کلانتری "۲۰ گل سرخ" با اقدامات فنی و تخصصی از عبور یک سواری پراید مسروقه در محدوده جنوب شرق شهرستان شیراز مطلع شدند.

او گفت: ماموران سریعا به محل اعزام و خودرو مورد نظر را شناسایی و دستور ایست داده که راننده بدون توجه به دستورات پلیس با سرعت غیرمجاز اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: خودرو مورد نظر پس از هماهنگی با دیگر عوامل گشتی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز متوقف و بلافاصله راننده دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی اولیه مشخص شد خودرو سابقه سرقت از شهرستان "یزد" دارد، گفت: خودرو مسروقه به همراه سارق برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد.

سوخت قاچاق در توقیف پلیس لامرد

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از کشف ۳ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه ایسوزو خبر داد. 

سرهنگ محسن لشکری گفت: ماموران انتظامی لامرد در راستای طرح مبارزه با قاچاق، حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه ایسوزو مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی انجام گرفته از خودرو توقیفی، ۳ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد. 

فرمانده انتظامی لامرد با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، از شهروندان درخواست کرد به منظور مبارزه با پدیده شوم قاچاق در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تصویر شاکی پروفایل صفحه دیگری بود

جانشین فرمانده انتظامی فسا گفت: کاربر نوجوانی که بدون اطلاع شاکی برای وی در فضای مجازی صفحه شخصی ایجاد کرده بود، توسط پلیس فتا شناسایی شد.

سرهنگ محمد رضایی در تشریح این خبر اظهار کرد: با ارجاع پرونده قضایی با موضوع ایجاد صفحه در فضای مجازی با پروفایل تصویر شاکی توسط فردی ناشناس و ارسال پیام از آن طریق به سایرین، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او ادامه داد: در بررسی تخصصی مستندات موجود، انگشت اتهام افسران پلیس فتا به سوی زنی جوان نشانه رفت که با ادامه تحقیقات و پیگیری ادله دیجیتال، متهم اصلی که خواهرزاده وی بود، شناسایی شد.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه متهم انگیزه خود را از این اقدام مجرمانه، کنجکاوی و هیجان طلبی عنوان کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

جانشین انتظامی فسا خاطر نشان کرد: شایسته است خانواده‌ها و مسئولین امر، تدابیر عملی برای استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و استعداد‌های دوران نوجوانی به کار گیرند.

پلمب ۶ واحد صنفی در استهبان

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان از پلمب ۶ واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ حسین اکبرپور، بیان کرد: در راستای برخورد با صنوف متخلف، ماموران پلیس امنیت عمومی از تعدادی از واحد‌های صنفی بازدید کردند.

او افزود: در این خصوص با هماهنگی قضایی ۶ واحد صنفی میوه فروشی به دلیل سد معبر و تخلفات مکرر پلمب شد.

سرهنگ اکبرپور تصریح کرد: همشهریان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار